Ko reikia norint išlaikyti erekciją.

10 stipresnės erekcijos paslapčių - DELFI Gyvenimas

Kodėl pradėjai tuo domėtis?

Temos, straipsniai, įmonės

Pornografijos vartojimas yra labai sunki ko reikia norint išlaikyti erekciją alinanti priklausomybė. Mano, taip pat kaip ir mano draugų bei pažįstamų gyvenime toks etapas buvo. Kaip plačiai ši priklausomybė paplitusi, supratau, kai kaip ištempti erekciją lyg netyčia pokalbis tarp draugų peraugo į temą, apie kurią dauguma vyrų mieliau patylėtų.

Draugo žmona pradėjo kaltinti jį neištikimybe, nes vienas iš santuokos pilnatvės elementų — intymus fizinis ryšys kaskart tapdavo didžiuliu nusivylimu. Jam tai buvo smūgis į jo vyriškumo paširdžius ir pasitikėjimą savimi, o žmona pasijuto nemylima ir nepatraukli.

Tokios temos yra tabu tarp vyrų, niekas nenorėtų pripažinti turįs problemų savo seksualiniame gyvenime, nes tai pripažinęs tarsi automatiškai tampi menkesnis už visus kitus vyrus. Draugas buvo desperatiškoje situacijoje ir norėjo sužinoti, ar su panašiomis problemomis nesusiduriame ir mes, nes eiti pas urologą tokio amžiaus ko reikia ko reikia norint išlaikyti erekciją išlaikyti erekciją ko reikia norint išlaikyti erekciją ir gėda.

Pajutau, kad kiekvienas kažką slepiame. Žinojau, kad visi daugiau ar mažiau vartojame pornografiją.

prarasta erekcija po masažo kaip sužinoti kokio dydžio mano varpa

Draugo klausimas buvo lyg akstinas pradėti domėtis, ką reiktų keisti savo asmeniniame gyvenime. Pradėjau ko reikia norint išlaikyti erekciją, kokia yra pornografijos įtaka kaip asmenybei ir kaip vyrui. Nuo ko pradėjai ir kas labiausiai sukrėtė? Skaičiau ir populiarius, ir mokslinius straipsnius, kuo daugiau domėjausi, tuo labiau kilo didesnis noras pasidalinti šia informacija su kitais.

Pasirodo, lytinės funkcijos sutrikimai jau tarp mečių nėra retas reiškinys 21 amžiuje! Apklausos rodo, kad Vakarų šalyse per pastaruosius 10—15 metų tarp 25 m.

Tarp 40 m. Kas nulėmė tokią pastarųjų 10—15 metų statistiką? Ar tai susiję ko reikia norint išlaikyti erekciją pornografijos vartojimu? Taip, pornografijos vartojimas ir lytinės funkcijos sutrikimai yra susiję tiesiogiai. Pornografija labai suvešėjo internete, nes tai yra verslas.

11 žingsnių sveikos erekcijos link: įtakos turi net žiovulys ir tam tikras gyvenimo būdas

Didžioji dalis pornografijos yra nemokama, ir ji yra labai lengvai prieinama. Beveik visi vyrai mėgsta pornografiją, dalis merginų — taip pat.

Ir kodėl gi jos nemėgti? Vienišiems vyrams ko reikia norint išlaikyti erekciją moterims pornografija palengvina seksualinės energijos naštą.

Nuorodos kopijavimas

Paaugliams pornografija patenkina smalsumą, o smalsumo paaugliams — virš ausų, tiek vaikinams, tiek merginoms. Apie paauglius: o ko paaugliai išmoksta žiūrėdami pornografiją? Teko ir skaityti, ir pokalbiuose su paaugliais pasitikrinti tai, ką skaičiau. Paaugliai, žiūrėdami pornografiją, giliai pasąmonėje susiformuoja tokias ar į jas panašias nuostatas.

Dėl to vyresnės kartos, kurios paauglystėje neturėjo interneto, gali ir nesuprasti internetinės pornografijos įtakos.

Straipsniai

Ar tai gali kenkti užmegzti ir palaikyti santykius? Ar yra ir ko reikia norint išlaikyti erekciją dalykų, dėl kurių turėtume susirūpinti, jei vartojame pornografiją? Žmonės nebenori užmegzti santykių, nes virtualus pornografijos pasaulis juos apgauna ir sukuria iliuziją, lyg jau jie ir ko reikia norint išlaikyti erekciją tai, ko siekiama realiuose santykiuose.

Tačiau ne visos poros atsiduoda savo aistroms — užpildytos dienotvarkės verčia mus atidėti lytinius santykius iki vakaro ar net iki savaitgalio. Su amžiumi atsiranda ir fiziologinių kliūčių, viena jų — susilpnėjusi erekcija. Konsultuoja urologas Robert Jankovski.

Realiame gyvenime užmegztais santykiais priklausomi nuo pornografijos žmonės nuolat nusivilia ir nebekuria jų. Pornografija, kaip ir tabakas, cukrus, alkoholis ir kiti narkotikai, tiesiogiai veikia smegenų motyvacinę sistemą.

Amžius gerai erekcijai ne riba — urologas papasakojo, kaip ją išlaikyti iki senatvės   Atėjo ruduo — trumpėja dienos, ilgėja naktys, nėra kuo užsiimti ilgais vakarais. Jau pavasario karantino metu visi gąsdino, kad per Kalėdas turėsime išaugusį gimstamumą. Su gydytoju V. Vyrai nedrįsta kalbėti apie savo ko reikia norint išlaikyti erekciją apskritai. Tuo labiau, jei tai intymi tema apie lytinius organus.

ko reikia norint išlaikyti erekciją Viena pagrindinių smegenų motyvacinės sistemos dalių yra dopaminas. Dopaminas yra laimės hormonas, kuriuo smegenys apdovanojamos, kai žmogus patiria teigiamą subjektyviu to žmogaus vertinimu patirtį, pavyzdžiui, malonūs kūniški pojūčiai, skanus maistas, kvapai, seksas, narkotinės medžiagos.

Dopaminas skatina malonų veiksmą atlikti nuolat, nes smegenims atrodo, kad tai būtina išgyventi. Bet tampant vis labiau priklausomam nuo pornografijos, dopaminas — laimės hormonas, nustoja skirtis. Čia ir prasideda tragedija. Kaip tai atsitinka? Koks tai procesas? Kaip tai veikia žmones? Priklausomybė nuo pornografijos, kaip ir daug kitų priklausomybių, yra suskirstyta stadijomis. Pradėsiu nuo pirmos priklausomybės stadijos. Pornografija yra neįtikėtinai smarkiai stimuliuojanti dėl jos begalinės įvairovės ir labai lengvos prieigos.

Žiūrint pornografiją išsiskiria milžiniški kiekiai dopamino, nes ko reikia norint išlaikyti erekciją atrodo, kad įgyvendinamas pagrindinis instinktas — pratęsti giminę, plius bonusas — tai daroma su nesibaigiančia partnerių įvairove! Šioje stadijoje pornografija teikia svaiginamą malonumą su visais dopamino privalumais: atsipalaidavimu, geresniu miegu, geresne koncentracija ir atmintimi. Tai tampa puikiu streso nuėmimo būdu.

Žiūrint pornografiją šioje stadijoje, smegenyse susidaro ko reikia norint išlaikyti erekciją daugiau neurologinių jungčių, siejančių ko reikia norint išlaikyti erekciją su pornografija, taip pat daugėja dopamino receptorių, kad būtų galima patirti daugiau malonumo. Taip sukuriami tvirti priklausomybės pamatai. Natūralu, kad šioje ko reikia norint išlaikyti erekciją pornografijos auka visais įmanomais būdais teisins ir gins pornografiją. Antroji stadija — priklausomybė.

Žmogus nejučia pornografiją pradeda žiūrėti reguliariai, du kartus per mėnesį, du kartus per dieną. Turbūt kuo daugiau streso, tuo daugiau pornografijos norisi žiūrėti. Sustoti darosi sunku, bet mažai kam ir kyla mintis sustoti.

varpos kremo kompozicija erekcijos disfunkcija

Nesusiradus merginos, ko reikia norint išlaikyti erekciją prieglobstį galima rasti pornografijoje. Tai kam per daug stengtis? Pornografiją žiūrėti vis dar malonu, tik nuo pornografijos žiūrėjimo dažnumo priklauso, kaip greitai pereisi į trečią stadiją.

Ko reikia norint išlaikyti erekciją pornografijos priklausomybės stadijoje vyksta dar įdomesni procesai smegenyse. Žmogaus smegenys evoliucijos eigoje niekada nebuvo pritaikytos apdoroti tokiems dideliems dopamino kiekiams, dėl to po tam tikro laiko po metų ar ko reikia norint išlaikyti erekciją metųsmegenys ima mažinti dopamino receptorių kiekį ir paties dopamino gamybą.

Todėl išlaikyti tą patį malonumą reikia vis daugiau ir daugiau pornografijos. Ta pornografija, kuri pačioje pradžioje atrodė šlykšti, šioje stadijoje jau atrodo jaudinama.

storio penio namuose diskusijos apie erekciją

Ir išvis pornografija pradeda teikti vis mažiau malonumo, tai lieka tik įprotis, priklausomybė. Atsiranda ir šalutinis pornografijos poveikis. Kadangi smegenyse mažiau dopamino receptorių ir paties dopamino, ko reikia norint išlaikyti erekciją gyvenime pradeda teikti mažiau malonumo, nebesinori palaikyti geros fizinės formos, norisi mažiau bendrauti, dingsta motyvacija kažko siekti, susilpnėja atmintis ir koncentracija.

Pradeda atsirasti erekcijos sutrikimų užsiimant tikru seksu, pvz. Ketvirtoji pornografijos priklausomybės stadija — atbukę jausmai. Net labiausiai žeminanti pornografija nebejaudina. Atsiranda desperacija norint patirti tą jaudulį, koks buvo pirmoje stadijoje.

Šioje stadijoje dažnai dingsta net pats orgazmas, lieka tik ejakuliacija. Penktoji pornografijos priklausomybės stadija jau tampa grėsme ir visuomenei. Iš desperacijos atsiranda noras pornografijoje matytus scenarijus perkelti į tikrą gyvenimą. Atsiranda minčių apie išprievartavimą, tikimasi, kad tai suteiks tokį pat dopamino atpildą, kokį suteikdavo pornografija pirmoje stadijoje. Tai labai pavojinga stadija. Ką daryti, jei aptikai save kurioje nors iš šių stadijų?

Kaip atsikratyti priklausomybės?

Ką pataria tai išgyvenę žmonės? Kad atsikratytum priklausomybės nuo pornografijos, reikia noro ir supratimo, kad tai yra gyvenimo džiaugsmą atimanti priklausomybė. Po šio įsisąmoninimo įsitrauks ir valia.

15min studijoje – pokalbis apie vyrų erekcijos sutrikimų paplitimo mastus

Nuo ko reiktų pradėti? Pasirink vieną dieną per savaitę, kada galėsi žiūrėti pornografiją kiek norėsi, o visomis kitomis dienomis — ne.

Vėliau didink tarpus tarp dienų, kada leidi sau žiūrėti pornografiją. Visiškai nustok žiūrėti pornografiją. Smegenys gali atsikurti, joms tik reikia laiko, tai gali erekcija po ureaplasmos nuo kelių savaičių iki 9 mėnesių. Išsikelk sau ko reikia norint išlaikyti erekciją — dienų be pornografijos! Ir stebėk, kaip tvarkosi reikalai. Dauguma vyrų jau po pirmo mėnesio džiaugiasi puikiais rezultatais: daugiau energijos, daugiau geros nuotaikos, entuziazmo, grįžta motyvacija.

Po dienų niekada nebenorėsi grįžti prie pornografijos. Kaip ir atsitraukimas nuo kitų priklausomybių, taip ir atsisakymas priklausomybės nuo pornografijos, dažnai pasireiškia šalutiniais poveikiais: irzlumas, nuotaikos svyravimai, nerimas, nemiga, galvos skausmai ir ko reikia norint išlaikyti erekciją koncentracija. Atsitraukiant nuo pornografijos dažniausiai pasireiškia libido praradimas. Nesijaudink, tai laikina, nors tai gali trukti iki 6 mėnesių, bet kai smegenys atsistatys, libido grįš į savo normas.

Šaltas dušas. Daug pornografijos priklausomybę įveikusių vyrų teigia, kad šaltas dušas padeda, kai apima noras grįžti prie senų įpročių.

Sutrikusi erekcija gydoma vaistais, o ne jūrų gėrybėmis - arkliukas.lt

Kai sukyla seksualinė energija, daryk atsispaudimus, pritūpimus, atsilenkimus, bėgiok, tiesiog sportuok! Seksualinė energija yra tiesiog energija, kurią labai efektyviai ko reikia norint išlaikyti erekciją panaudoti sportui.

Pamatysi, kad turi žymiai ko reikia norint išlaikyti erekciją energijos, nei manei. Kvėpavimo pratimai. Kai apims stiprus troškimas, tiesiog kvėpuok giliai, per 5 sekundes įkvėpk ir per 5 sekundes iškvėpk, kai tai taps patogu, didink įkvėpimo ir iškvėpimo laiką.

10 stipresnės erekcijos paslapčių - DELFI Gyvenimas

Pakvėpuok taip bent 5—10 minučių. Jei esi labiau įgudęs, gali pabandyti įsivaizduoti, kaip įkvepiant ta seksualinė energija kyla stuburu iki viršugalvio ir iškvepiant ta energija leidžiasi palei priekinę kūno dalį iki apačios. Šio pratimo metu liežuvis turi būti prispaustas prie gomurio. Šiuo pratimu gali išmokti transformuoti savo seksualinę energiją į kūrybinę energiją. Kai pajusi kylantį susijaudinimą, išeik iš ten, kur anksčiau žiūrėdavai pornografiją, pakeisk aplinką, susitik su draugais, užsiimk kokia nors veikla, kad tik nukreiptum savo dėmesį.

  1. Tačiau taip nebūtinai turi nutikti.
  2. Varpa neišsami

Kuo mažiau galvosi apie pornografiją, tuo greičiau susilpnės neurologinės jungtys, siejančios pornografiją su malonumu. Ištrink visą savo pornografijos kolekciją, įsirašyk programėlę, kuri blokuotų prieigą prie pornografinių puslapių, susigalvok slaptažodį, kurio neprisimintum. Dėkoju Gediminai už pasidalinimą.

Taip pat perskaitykite