Varpos raumenų treniruotės, Vyriškas gaktos ir coccygeal raumenys

Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti - DELFI Gyvenimas

Pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Potencijos mankšta Sveikas.

losjonai ant varpos

Erekcijos sutrikimu apibūdinama būsena, kai vyras nuolat ar labai dažnai nesugeba pasiekti arba išlaikyti pakankamo varpos standumo, reikalingo lytiniam aktui atlikti, susilpnėja varpos standumas lytinio akto metu. Varpos nemokamos potencijos sutrikimai vyrams sukelia menkavertiškumo jausmą, psichologines problemas.

paspauskite varpos tašką

Svarbiausia erekcijos sutrikimo priežastis yra bloga arterinė kraujotaka vyro varpoje. Be geros arterinės kraujotakos, be gero kraujo pritekėjimo į vyro varpą, geros erekcijos nebūna.

Jelk - varpos pratimas

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos veiksniai. Tai aterosklerozė, diabetas, aukštas kraujo spaudimas ,rūkymas, alkoholis, heroinas ir kt. Vienas iš tokių rizikos faktorių yra fizinis neveiklumas.

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai.

Fizinis neveiklumas, ypač ilgas sėdėjimas, blogina vyrų lytinio gyvenimo kokybę. Bet kokia fizinė veikla, bėgimas ir sportas stiprina lytinę potenciją. Siūlome daryti šešis specialius pratimus ryte ar vakare pagal vokiečių medicinos daktaro Franko Varpos raumenų treniruotės metodiką, kurie užtruks tik keliolika minučių.

Ir jūs sustiprinsite savo lytinę potenciją.

forumas apie varpos padidėjimą

Šią gimnastiką galima naudoti tiek sveikiems vyrams, norintiems pagerinti seksualinio gyvenimo kokybę, tiek turintiems varpos erekcijos sutrikimų. Stovite tiesiai, rankos nuleistos žemyn ir imate žingsniuoti varpos raumenų treniruotės aukštai keldami kelius, spausdami juos link pilvo.

Pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti

Atsistojate tiesiai, rankos ant klubų kaip ir pirmame pratime. Kojas per kelius nežymiai sulenkiate! Išsitiesiate neatlenkdami iki galo kelių sąnarių.

Jei po pirmos treniruotės labai skauda raumenis

Stovite tiesiai, kojos nežymiai varpos raumenų varpos raumenų treniruotės per kelių sąnarius. Pradedate lyg bėgimą vietoje, bet neatitraukiate pėdų nuo grindų, o tik paeiliui vienos, paskui kitos kojų kulnus greitai pakeliate ir maksimaliai greitai kelius išstumiate į priekį.

ko reikia valgyti stipriai erekcijai

Juda tik kelio sąnariai pirmyn, atgal. Pratimą reikia atlikti maksimaliai greitai ir ne trumpiau kaip minutę. Gulite ant nugaros: kelio sąnariai pusiau sulenkti, o pėdos remiasi į grindis.

Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti

Rankos ištiestos pagal juosmenį. Nugara tolygiai liečia grindis. Dabar pakeliate dubenį aukštyn. Tai pagrindinis pratimas.

varpos dėmės

Gulite ant varpos raumenų treniruotės, kaip ir 4 pratime. Panašus įtempimas atsiranda, varpos raumenų treniruotės jūs sulaikote šlapinimąsi — šiuo atveju sėdynės raumenys išlieka atsipalaidavę.

padaryti varpos masažą

Išsivaizduokite, kad ant kėdės sėdynės yra paberta kruopos ir jūs stengiatės savo raumenimis, zonoje tarp anuso ir varpos raumenų treniruotės, susiurbti jas į save, panašiai kaip dulkių siurblys. Atsipalaiduojate ir pratimą pakartojate keletą kartų. Jei pratimą atliekate teisingai, tai sėdynės raumenys praktiškai lieka atsipalaidavę.

Vyriškas gaktos ir coccygeal raumenys

Visų pratimų intensyvumas varpos raumenų treniruotės palaipsniui, pratimų kiekis daromas pagal savijautą. Pradžioje kiekvienas pratimas kartojamas ne daugiau kaip 10 kartų.

Efektas paprastai pajuntamas jau po dviejų dienų. Pajautę šios gimnastikos skonį, turėsite daugiau džiaugsmo seksualiniame gyvenime.

Šis metodas pasiskolintas iš arabų, kurie iš kartos į kartą perėjo iš šio tėvo į sūnų.

Taip pat perskaitykite