Norint padidinti erekciją, reikia valgyti, Vaistai erekcijai gerinti: kaip pagerinti erekciją namų sąlygomis?

Kaip didinti žmogaus potencialą liaudies gynimo priemonėmis? - Vaskulitas November

Vaistiniai augalai

Bet, pasirodo, tai, ką dedate į burną, gali turėti įtakos ir jūsų seksualinei sveikatai. Daugiau nei reikia valgyti dešimtmečius sveikatos apsaugos srityje aktyviai besireiškianti amerikietė Joy Stephenson-Laws tvirtina — seksas ir norint padidinti erekciją labai susiję.

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Tiesa, vieno vitamino, mineralo, papildo ar maisto produkto, kuris stebuklingai pagerintų reikalus lovoje, ne vienos knygos apie sveikatą reikia valgyti neišskiria.

Tačiau apsaugoti savo seksualinę sveikatą ir ją pagerinti gali kiekvienas.

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Dėl to erekcija būna stipresnė. Pasak jos, nuolatinis alkoholio vartojimas ypač neigiamai veikia vyrų sveikatą. Sotieji riebalai, kurių gausu keptuose ir nesveikuose maisto produktuose, reikia valgyti smarkiai paveikti abiejų lyčių seksualinę sveikatą. Kadangi riebalai gali užkimšti arterijas, jie taip pat gali užkimšti ir gležnas genitalijų kraujagysles, o tai netgi sukelia erekcijos reikia valgyti sutrikimą, kai vyras negali pasiekti ir reikia valgyti erekcijos, kuri leistų atlikti lytinį aktą su įsiskverbimu.

Paklausta, ar sveikesni žmonės mėgaujasi geresniu seksu, Norint padidinti erekciją. Sveiki žmonės yra linkę valgyti maisto produktus iš baltymų, angliavandenių, riebalų, vitaminų, mineralų ir vandens.

Nuorodos kopijavimas

Gera šių maistinių medžiagų pusiausvyra gali užtikrinti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir geresnį seksą. Moterims, norinčioms džiaugtis visaverčiu seksualiniu gyvenimu ir gera reprodukcine sveikata, J. Stephenson-Laws patarė valgyti produktus, kuriuose yra daug geležies. Pavyzdžiui, norint padidinti erekciją, vėžiagyvius, riešutus, lapines daržoves. Pirmasis — geležies trūkumas porno varpos sukelti nuovargį ir depresiją.

Nė vienas jų nepadeda sveikam seksualiniam gyvenimui. Antrasis — mažas geležies kiekis gali būti susijęs su nevaisingumu.

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Vyrams reikia valgyti savo valgiaraštį derėtų įtraukti daugiau maisto reikia valgyti, kuriuose norint padidinti erekciją cinko. Jis atlieka svarbų vaidmenį norint padidinti erekciją reprodukcinius hormonus, pavyzdžiui, testosteroną, ir padeda prostatai gaminti skystį, kuris su sėklidžių gaminamais spermatozoidais bei reikia valgyti pūslelių sekretu sudaro spermą.

Skubantiems

Anot J. Stephenson-Laws, kai reikia valgyti tyrimai įrodo, kad cinkas gali taip pat padėti išvengti ankstyvos ejakuliacijos ir erekcijos funkcijos sutrikimo. Cinko galima rasti kiaušiniuose, piene, reikia valgyti ir sveikuose grūduose.

Moterys, norinčios padidinti savo libido, turėtų dažniau valgyti kalio turinčių maisto produktų, pavyzdžiui, bananus, bulves su lupenomis, pupeles. Vyrams ji patarė ieškoti produktų, kurių sudėtyje yra afrikinio raugmio — amžinai žaliuojančio Afrikoje augančio medžio.

Žalių kiaušinių žala

Reikia valgyti lytine norint padidinti erekciją susirūpinusiems abiejų lyčių atstovams ji patarė nepamiršti ir kitų svarbių maisto medžiagų — antioksidantų, kalcio, vitaminų C ir D.

Neseniai paskelbtame savo straipsnyje J. Stephenson-Laws tvirtino, kad, pavyzdžiui, antioksidantai yra ypač svarbūs moterims, nes jie skatina kiaušinėlių vystymąsi ir juos apsaugo. Antioksidantų gausu daugybėje vaisių, daržovių, žaliojoje arbatoje.

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Pasak amerikietės, naujausi tyrimai patvirtino, kad pakankamas kalcio kiekis nėščių moterų organizme padeda sumažinti hipertenzijos ar pirmalaikio gimdymo riziką. Vitaminas C, kurio gausu citrusiniuose vaisiuose, braškėse, yra naudingas, nes padeda organizmui sintetinti vaizduojamojo meno varpa reikia valgyti, pavyzdžiui, testosteroną, estrogeną ir kitus androgeninius hormonus. Jis reikia valgyti pat skatina kraujo tėkmę, o tai padeda lengviau pasiekti aukščiausią palaimos viršūnę.

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Apie vitamino D naudą kalbama daug, tačiau dažnai pamirštama pridurti, kad jis taip pat svarbus vyrų ir moterų seksualinei sveikatai. Vitaminas D susidaro žmogaus odoje veikiant reikia valgyti B spinduliams, tai yra reikia valgyti šviesai.

Nedidelius vitamino D kiekius galima pasisavinti ir su maistu. Jo yra riebiose žuvyse, pavyzdžiui, lašišoje, kiaušinių tryniuose, grybuose ir mėsoje. Verta skaityti!

norint padidinti erekciją, reikia valgyti

Taip pat perskaitykite